Tisztelt Leendő Ügyfeleink!
Ezt a pár sort azért kellett, hogy megírjam, mert egyre több olyan e-mail-t kapunk, amivel nem tudunk mit kezdeni, sem tartalmilag, sem a modorral.
Egy példa e-mail:
Levélhez tárgy nicsen
Köszönés nincs
Gondom van a WC-vel, mikor tudja megcsinálni és mennyiért?
Telefonszám/cím semmi nincs
Elköszönés nincs
Szerintem az ilyen levelekre érdemi választ nem lehet adni, és ezentúl válaszolni sem fogunk az ilyen levelekre.
Amilyen levéllel érdemben lehet valamit kezdeni:Tárgy megadása,
ha van rá lehetőségKöszönés
Hiba leírása, ha nem ismer szakszavakat nem probléma, a körülírás is jó (egy kis activity
) megpróbáljuk kitalálni. Ha nem szeretné körül írni a hibát akkor készítsen egy vagy több fényképet ( a hibáról) és csatolja az e-mail-hez.
Cím ahol a munkát kéne végezni
Telefonszám ez az egyik legfontosabb, hiszen ha van felmerülő kérdésünk, gyorsabb ha telefonon tesszük fel! A gyorsabb ügyintézés érdekében (időpont egyeztetések), akivel hamarabb megtudunk egyezni egy adott időpontban és bekerül a naptárba, oda fogunk menni! Továbbá kint vagyunk területen, van, hogy az e-mail-eket csak este olvassuk át!
Egyéb megjegyzés, ha csak bizonyos időben lehet Önt hívni, kérem jelezze.
Egyéb kérdés(ek)
Elköszönés,
hogy tudjuk, hogy vége a levélnek és nem az e-mail rendszer hibájából nincs meg az üzenet másik fele!