Vízvezeték szerelés > Frissítések, változások, közlemények

Kapcsolatfelvétel, első levél

(1/1)

Admin:
Tisztelt Leendő Ügyfeleink!

Ezt a pár sort azért kellett, hogy megírjam, mert egyre több olyan e-mail-t kapunk, amivel nem tudunk mit kezdeni, sem tartalmilag, sem a modorral.

Egy példa e-mail:

Levélhez tárgy nicsen

Köszönés nincs

Gondom van a WC-vel, mikor tudja megcsinálni és mennyiért?

Telefonszám/cím semmi nincs

Elköszönés nincs


Szerintem az ilyen levelekre érdemi választ nem lehet adni, és ezentúl válaszolni sem fogunk az ilyen levelekre.


Amilyen levéllel érdemben lehet valamit kezdeni:

Tárgy megadása, ha van rá lehetőség
Köszönés

Hiba leírása, ha nem ismer szakszavakat nem probléma, a körülírás is jó (egy kis activity :) ) megpróbáljuk kitalálni. Ha nem szeretné körül írni a hibát akkor készítsen egy vagy több fényképet ( a hibáról) és csatolja az e-mail-hez.

Cím ahol a munkát kéne végezni


Telefonszám ez az egyik legfontosabb, hiszen ha van felmerülő kérdésünk, gyorsabb ha telefonon tesszük fel! A gyorsabb ügyintézés érdekében (időpont egyeztetések), akivel hamarabb megtudunk egyezni egy adott időpontban és bekerül a naptárba, oda fogunk menni! Továbbá kint vagyunk területen, van, hogy az e-mail-eket csak este olvassuk át!

Egyéb megjegyzés, ha csak bizonyos időben lehet Önt hívni, kérem jelezze.

Egyéb kérdés(ek)


Elköszönés,
hogy tudjuk, hogy vége a levélnek és nem az e-mail rendszer hibájából nincs meg az üzenet másik fele!

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

Teljes verzió megtekintése