Szerző Téma: Vízszerelés Budapest  (Megtekintve 877 alkalommal)

Nem elérhető Admin

  • Tulajdonos
  • Közép haladó
  • *****
  • Hozzászólások: 212
  • Mindenes
    • Vízszerelő Budapest
Vízszerelés Budapest
« Dátum: 2019.Január.28 - Hétfő 16:40:40 »
A vízszerelés az életünk! Ezért vállalunk vízszerelést Budapesten!

Ami Önnek esetleg kihívást jelent, vagy csak nincs kedve vele foglalkozni, azt Mi szakszerűen, a lehető leggyorsabban, el fogjuk hárítani! Legyen szó egy szifon cseréről vagy akár egy nagyobb vízszerelési munkáról!
Szakmunkás életünk elég sokáig visszanyúlik, és már a második generációnk is azon van, hogy a lakosság szolgálatába állva, oldjuk meg a problémákat!

A történelmünket hanyagoljuk kicsit és nézzük meg, hogy még is, hogy dolgozunk, és, hogyan is történik meg az első kapcsolatfelvétel.

Legelső körben nem árt, ha egy szakipari munkást, megtalál a megrendelő, ez esetben éppen Ön!
Ez a leggyakrabban ajánlási úton következik be, DE majdnem ugyan ennyire fontos az interneten való megtalálhatóság, és nagy valószínűséggel arra a kifejezésre talált meg bennünket, hogy vízszerelés vagy vízszerelés Budapest!

A lényeg a lényegben megtalált, bennünket! így már csak az marad hátra, hogy felhív bennünket! De, hogy ne legyen annyira egyszerű a dolog, ez történhet kétféle képen is:

-   Hív minket a megtalál vagy megkapott telefonszámon!
-   Küld nekünk 1 SMS-t, hogy kérne egy visszahívást, mert vízszerelési munkát szeretne megbeszélni, egyeztetni, ez esetben a kommunikáció kicsit lassabb, de a várt végeredmény biztos nem marad el! Fogunk telefonálni!

Az első mód, a hívás, talán célravezetőbb és gyorsabb! Elég sok ügyfél megdicsér minket, hogy legalább mi felvesszük a telefont! Igyekszünk és 95%-ban fel is vesszük, DE, és itt is van egy DE, ez nem maradhat ki, van, hogy családi ház, felújítást, panel lakás felújítást csinálunk és hát a munka oroszlán részét is Mi csináljuk! Ami pedig a vésés, és, ha megy 1-2 makita vésőgép ott nem fogjuk meghallani, ha csöng a telefon vagy éppen rezeg!

 De ennyire ne bonyolódjunk bele. Eljutunk odáig, hogy élő emberrel tud beszélni, elég kicsi eséllyel fogjuk lerázni! És ami még fontosabb NEM diszpécser szolgálattal fog beszélni, ezt GARANTÁLHATOM! Viszont van olyan szakipari munka amit nem mi végzünk személy szerint, mint pl.: duguláselhárítás, gázszerelés, fűtés rendszer tisztítás, SOS vízszerelési gyorsszolgálat.
Ezekre vannak partnereink, akik ugyan olyan jól, elfogják látni a munkájukat, mintha csak Mi vízszerelő Budapest-i csapat mennénk ki!

Szóval, létre jön az élő telefonos beszélgetés, illedelmesen köszönünk, attól függetlenül mekkora a hatásszünet be is mutatkozunk!

És megkérdezzük az ügyfelet, ha éppen nem mondaná magától, hogy miért is keresett bennünket? Ebben a szakaszban töltünk el elég sok időt, mert elkezdődik egy activity amit Mi személy szerint nem bánunk, hisz ebből élünk és minden ügyfél érdemel egy kis időt! Van, hogy az ügyfélnek nem jutnak eszébe a szavak, vagy éppen nem ismeri a speciális kifejezéseket!
Így nézzünk 1-2 élő példát! Ha valaki esetleg magára ismer, vagy volt már az ügyfelünk, vagy csak a véletlen műve :)

Bejövő hívás (wc tartály javítás):

Kedves Závodszki Úr csöpög a WC tartályom!

Mikor tudna kijönni megjavítani? És, hogy ez mennyibe fog kerülni?!

Ilyenkor a vízszerelési képesség új sebességeket képes elérni agyban és hát muszáj visszakérdezni, hisz, ha kimondunk 1 árat ennyi információ alapján, vagy nagyon túl lőjük az összeget, és ránk csapják a telefont és ugrott a munka vagy alul vállaljuk, és akkor a munka után jön, hogy hát nem is ennyit mondod telefonba!

Így jönnek a beugratós kereszt kérdések sorban:

-   Falon belül vagy kívül van a WC tartály?
őszintén szólva nem szeretnék senkit megbántani, de volt, hogy ennél a kérdésnél elakadtunk és nem kaptunk választ, de van, hogy tovább kell kéredzni pl.: látja e a WC tartályt magát vagy csak gombokat? Ebből már azért ellehet találni. Vigyük végig a példát, így az ügyfél azt mondja, hogy látja a WC tartályt. következő kérdés:

-   Hol van a WC tartály? Itt olyan választ mondjuk még nem kaptunk, hogy a WC-ben :D , de gyorsan mondjuk a lehetőségeket: felül és madzaggal lehet lehúzni? NEM. Akkor középmagasan van? NEM Akkor ezek szerint alacsonyra van szerelve?! IGEN, ilyenkor lehet hallani a megkönnyebbülést, hogy jó úton haladunk, de ennyi még nem elég 1 ajánlatra!

-   Szóval a WC tartály össze ér a WC csészével, vagy van közte némi távolság? Nincs közte távolság! Akkor ez monoblokkos WC tartály lesz! Igenám, de lehet további kérdéseket feltenni!

-   A WC tartály anyaga, műanyag vagy porcelán? Ha műanyag van, létezik olyan is, fontos a márka! Ha porcelán, akkor nem mert a geberit szett 98%-os eséllyel beszerelhető lesz! Kiderül, hogy porcelán a tartály! Szuper az anyag minősége ki is lett választva (geberit)! DE, következő kérdés:

-   Lát e egy vékony flexibilis csövet, a tartály oldalán ami csatlakozik egy „valamihez” (sarokszelephez) a falon? Vagy, ha nem a tartály mellett látja a tartály alatt van? Ez azért fontos, mert 2 fajta töltőszelep van! Ennél a példánál, hogy ne bonyolítsuk túl, felül látja a megrendelő a flexicsövet! Jöhet egy merészebb kérdés, és itt már csak az fog tudni válaszolni aki érez magában némi ügyességet:

-   Le tudja e venni a WC tartály tetejét? NEM

Rendben, itt azért már Mi is érezzük, hogy hol a határ, gí elmondjuk nyugodtan a megrendelőnek, hogy mire számíthat, milyen alkatrészekkel fogunk készülni, és ez előre láthatólag mennyibe fog kerülni! Ennyibe és annyiba, ÓÓÓ, jó szuper jöjjenek!

Mikor tudnának kijönni?

Ilyenkor elő kell venni a „kisokost” ami a notesz, ami beosztja az időnket! Elkezdjük felsorolni, hogy milyen lehetséges időpontok közül lehet választani, és megpróbálunk közös nevezőre jutni! HA valamilyen oknál fogva nem sikerülne, akkor sincsen probléma, a hiba forrása fel van tárva, és akkor tudunk ajánlani egy nagyon ügyes partnert! Aki lehet hamarabb, vagy az ügyfél által kért időben ki is fog tudni menni!

Valamiben végül megegyezünk és elköszönünk egymástól!

Ez a kérdez felelek játék igaz szinte az összes telefonbeszélgetésünkre! Ettől ne ijedjen meg és ne  kezdje el kitörölni a telefonszámunkat! Ha valamire nem tud vagy éppen valamiért nem szeretne válaszolni nyugodtan mondja meg, nem fogjuk kinevetni! És nem fogunk ezért csúnyán sem nézni, még akkor sem, ha éppen nem lát bennünket a vonal másik végén.

Szóval ha csöpög valami, nem jó valami a fentebb leírt kis történetet, végig csináljuk a következő esetekben:

-   mosdó szerelésnél
-   wc tartály javításnál
-   wc csésze javításnál
-   fürdőkádnál leeresztő szelep javítás (ez is egy jó történet)
-   mosdó szifon cserénél, javításnál
-   mosogató szifon cserénél, javításnál
-   mosógép bekötésnél
-   mosogatógép bekötésnél
-   csaptelep javításnál (bár ritka már a javítható csaptelep)
-   csaptelep csere
-   sarokszelep csere
-   mosdó dugulás
-   mosogató dugulás
-   wc dugulás
-   kád dugulás

És még jó pár dolgot felsorolhatnánk, de szerintem elég lesz ennyi is!

Szóval vízszerelési probléma esetén nyugodtan keressen minket, és ha ugyan annyira ismer minket, mint a többi vízszerelőt a találati listából, akkor válasszon inkább minket! Nem fog csalódni!
Szerző: Závodszki Dániel

Budapest összes kerületében vállalunk vízszerelést, profi vízvezeték szerelő csapatunk áll rendelkezésére! 1 kerület, 2 kerület, 3 kerület, 4 kerület, 5 kerület, 6 kerület, 7 kerület, 8 kerület, 9 kerület, 10 kerület, 11 kerület, 12 kerület, 13 kerület, 14 kerület, 15 kerület, 16 kerület, 17 kerület, 18 kerület, 19 kerület, 20 kerület, 21 kerület, 22 kerület, 23 kerület.

Várjuk hívását!