Geberit beépített wc tartály meghibásodás 1. rész.  (Megtekintve 10377 alkalommal)

Nem elérhető Admin

  • Tulajdonos
  • Közép haladó
  • *****
  • Hozzászólások: 232
  • Mindenes
    • Vízszerelő Budapest
Geberit beépített wc tartály meghibásodás 1. rész.
« Dátum: 2016.Március.21 - Hétfő 22:53:49 »
Már sok lehetett nálunk olvasni a geberit beépített wc tartály hibajelenségekről és, hogy jól javítható.

Ez továbbra is igaz, az egyik legjobban javítható beépített tartály, és az alkatrész ellátottsága is jónak mondható, hisz ez az egyik legjobban elterjedt márka.

Idézzünk fel egy rész a korábbi cikkünkből:

Otthon azt vesszük észre, hogy senki nem használja a wc-t még is bizonyos időközönként lehet hallani, hogy tölt a tartály, igen, ez jót már nem jelenthet. A wc tartályban egyetlen gumikorong tartja vissza a vizet kb 1 mm-es felületen. Ez így érdekesen hangzik, de ez mindegyik wc tartálynál így van, a falsík alatti WC tartályoknál és a külsősnél is.

A geberit nagyon jól tudja, hogy a kb 2-3 évnél idősebb tartályokat gyári hibás leeresztő szelep gumikkal látta el, de ezeket sajnos garanciában nem cserélik, mert ez a hiba a garancia lejárta után fog előjönni, de szerintem ezen nem sok ember lepődik meg. A gumi egyszerűen úgy felpúposodik mintha tele lenne vízhólyagokkal, és ez egy találó kifejezés, hisz ezeket a hólyagokat kilehet szúrni, engem mint vízszerelőt hajtott a kíváncsiság ezért az első pár ilyen guminál a tulajdonos előtt, mint egy bemutatón kiszurkáltuk a vízhólyagokat. A vizet szépen kilehetett masszírozni a gumiból mintha semmi sem történt volna, kíváncsiságból vissza tettük a régi leeresztő szelep gumit és kipróbáltuk, hogy működik e, működött. Azért hozzátenném, hogy ez csak teszt jelleggel csináltuk és nem extrám vízhólyagos gumival, az ilyen gumikat cserélni kell. Esetleg, ha a tulajdonos érez magában egy kis barkácsolási vágyat, meglehet próbálkozni egy kis gumimasszírozással, hátha sikerrel járna.

Így néz ki a geberit beépített wc tartály gumija aminél nem kérdéses a csere!



Gyakori kérdés szokott lenne:

Ha időnkét lehet hallani, hogy használat nélkül is, "megszisszen" a tartály méri a vízóra?

Természetesen méri!

Volt olyan megrendelőnk, aki azért hívott, mert csurdogált egy nagyon kicsit a wc-ben a víz, megkaptam a vízszámlát és 2 hónap alatt elfolyt 3 m3 víz. Azért abból párszor lelehet húzni a WC-t.



Vízszerelési gondjai vannak? Vízszerelőre volna szüksége? Ne ezermestert keressen, hanem vízszerelőt!

Hívjon Bizalommal!
Tel: 20/491-79-49, 70/907-34-40

Kérjen visszahívást!

E-mail:

epuletgepeszeti.kivitelezesek@gmail.com

info@vizszerelo-budapest.hu
« Utoljára szerkesztve: 2020.Október.23 - Péntek 18:33:07 írta Admin »
Szerző: Závodszki Dániel

Budapest összes kerületében vállalunk vízszerelést, profi vízvezeték szerelő csapatunk áll rendelkezésére! 1 kerület, 2 kerület, 3 kerület, 4 kerület, 5 kerület, 6 kerület, 7 kerület, 8 kerület, 9 kerület, 10 kerület, 11 kerület, 12 kerület, 13 kerület, 14 kerület, 15 kerület, 16 kerület, 17 kerület, 18 kerület, 19 kerület, 20 kerület, 21 kerület, 22 kerület, 23 kerület.

Várjuk hívását!

 

Ajánlott Cikkek

Szabályos vízóra szerelés (1. rész)

Indította Admin

A vízszerelőknek egyre több és több dologra kell, hogy odafigyeljenek, hogy a szerelések megfeleljenek az elvártaknak!

8 évvel ezelőtt még elfogadták azokat a szereléseket, ahol be van építve a házzal együtt odakerülő sarok radiátor szelep, amit abban az időben golyóscsap helyett használtak, ezek idővel elkezdtek tönkremenni, és költségoptimalizálás miatt a szerelő bent hagyta a szelepet és rátette a golyóscsapot és utána a vízórát.

A képen még látható, hogy rajta is van a

WC tartály csere

Indította Admin

Sokat írtunk már javításokról, de most jöjjön pá gondolat a WC tartály cseréről!

Mint minden szerelvény, a WC tartályok is elhasználódnak egy idő után, és jelen piaci helyzetben van, hogy nem éri meg az alkatrészek után való járkálás, és egyáltalán nem biztos, hogy gazdaságos lesz a javítás, vagy nem lesz tartós, esetleg olyan törést szenved a tartály /fröccsöntésnél/ amit nem lehet alkatrészcserével megoldni.

A meghibásodások leggyakoribb jellegzetessége, hogy a

Kapcsolatfelvétel, első levél

Indította Admin

Tisztelt Leendő Ügyfeleink!

Ezt a pár sort azért kellett, hogy megírjam, mert egyre több olyan e-mail-t kapunk, amivel nem tudunk mit kezdeni, sem tartalmilag, sem a modorral.

Egy példa e-mail:

Levélhez tárgy nicsen

Köszönés nincs

Gondom van a WC-vel, mikor tudja megcsinálni és mennyiért?

Telefonszám/cím semmi nincs

Elköszönés nincs



Szerintem az ilyen levelekre érdemi választ nem lehet adni, é